lørdag 17. juli 2010

Slottsfjell.

Også hadde jeg vært på slottsfjell da, og selv om været var bra, ølet godt, musikken heidundranes og at menneskene der var overdrevent fine, døde jeg heldigvis ikke. Eller jo litt. Av en eller annen grunn var lyden under de fleste konsertene, og da selvfølgelig spesielt under The Middle East, ganske så elendig. Og for en som bryr seg ødelegger det dårlig gjort mye. Til at Slottsfjell skal være en av Norges største og beste festivaler er dette skuffende. Så der, da fikk jeg klagd litt også.
Men som sagt så var alt bortsett fra det, strålende! Åshild kjempet med jernklør og på tross av ølsøl og fall i bakken, fikk hun tak i en av tre t-skjorter som ble kastet ut fra scenen, og var derfor i hundre resten av dagen. Jeg fikk storstor blåbærpannekake og var lykkelig jeg også. Så avsluttet vi kvelden med å danse som guder under Sivert Høyem- konserten. 


Nå vaskes, ordnes og pakkes det, for nå reiser jeg snart til det store utland!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar