onsdag 15. februar 2012

20!

Hurrahurrahei, i dag fyller jeg hele 20 år!! Jeg har denne uka hatt et lite snev av 20års-krisa, og har måttet innse at jeg begynner å bli voksen og at livet derfor begynner for alvor snart. Heldigvis er det enda bare i startsfasen og jeg har derfor kommet fram til noen punkter jeg vil fullføre før jeg blir enda mer voksen.

Her kommer en liste med 20 ting jeg vil gjøre før jeg fyller 30!

♥ Interrail gjennom europa. (eventuelt med bil)
♥ Biltur langs hele Norge.
♥ Bo en lengre periode  i utlandet.
♥ Ta en tattovering
♥ Reise til Sør- Amerika
♥ Gjennomføre flere supre temafester
♥ Få hengekøye i stua
♥ Nakenbade.
♥ Være på en snurr i Cuba
♥ Lære meg TAROT
♥ Bestille kaffe på fransk, i frankrike
♥ Strikke en Mariusgenser og en fiskemanngenser
♥ Bli soppeksperst så jeg kan lage soppsuppe og soppsaus på ordentlig
♥ Spise Fiskesuppe i Lofoten
♥ Bestige Galdhøpiggen
♥ Drikke Guiness i Irland
♥ Gjøre noe drastisk med håret
♥ Bli god på veggismat
♥ Få en rotte og en pusekatt.
♥ Padle masse Kajak

Og når jeg har fullført flest mulig av disse, helst alle, så er det bare å begynne på nye eventyr til jeg blir 40. Tiden flyr, men gjør mest mulig ut av den du har!

2 kommentarer:

  1. Gratulerar med dagen! Eg tippar det blir kjekt å gjennomføra alle punkta på lista. Lykke til!

    SvarSlett