søndag 26. februar 2012

morgenstemning

Den siste uken har jeg hatt prakisplass i kulturredaksjonen i Drammens Tidene. Det har vært fryktelig spennende,jeg har lært mye og til og med fått en del saker på trykk! Hver morgen har jeg kommet altfor for tidlig inn til byen pga skyss, og fordi jeg er litt teit sånn har jeg ikke turt og komme tidlig på denne nye arbeidsplassen, derfor har jeg gått tur i stedet!
Å, jeg elsker morgener! Jeg tar på meg headsettet og er komplett i min egen verden. Alt blir stille og foregår i et bedagelig tempo. Denne uken har det vært så flott å se morgensolen stige, og hver morgen har den vært høyere på himmelen enn dagen før. Snart er det vår!

Nå er praksisuken ferdig og i morgen vendes nesen mot Amsterdam!

2 kommentarer:

  1. Virker som du er flink til å nyte de små tingene i livet. Det inspirerer hjernen min til å gjøre det samme :) Tusen takk for det. Og veldig fine bilder! Likte spesielt godt det nederste.

    SvarSlett
  2. Åhh, det så jo bare helt herlig ut :) Kjempefint!

    SvarSlett