onsdag 4. juli 2012

kjøpestopp del 2.

Hei, som noen kanskje husker startet jeg en kjøpestopp som jeg annonserte her. Tiden har flydd avgårde og og de seks månedene det skulle vare, er over.

Clothing Line Det har vært overraskende enkelt! Fordi jeg innstilte meg selv på at jeg ikke skulle kjøpe noe på så lang tid, holdt jeg meg stort sett unna klesbutikker i starten, og etter hvert ble jeg også så fokusert på den enkle tingen "trenger jeg egentlig dette" at jeg ble svært kresen. ikke en gang har jeg måttet krangle med meg selv over et klesplagg  "jeg bare måtte ha". jeg har heller ikke funnet ting som jeg har gledet meg til å kjøpe når kjøpestoppet er over. dette har rett og slett gått som en drøm.

så derfor fortsetter jeg. fortsetter helt til det kommer noe jeg faktisk trenger. dette er jeg fornøyd med, og ikke minst er lommeboken min fornøyd. og for all del: sleng dere på! jeg har opplevd dette som fryktelig lærerikt og det er absolutt å anbefale!

4 kommentarer:

  1. flink! selv har jeg ikke kjøpt så mye det siste halve året heller (bortsett fra når jeg er hjemme hos mamma og hun kjøper halve butikken til meg) og har ikke hatt lyst på noe heller, selv om jeg skulle ønske jeg hadde noen nye klær - men så er det ingen jeg har lyst på om jeg går og leter heller.....

    SvarSlett
  2. så morsomt! jeg har tenkt å gjøre det samme selv. man blir jo så lite kritisk til hva man anskaffer seg etterhvert. så gjennom ting i dag, og myyye av det hadde jeg nok ikke kjøpt i utgangspunktet om jeg hadde tenkt meg om to ganger.. kul blogg!

    SvarSlett
  3. Eg skal prøve å ha minikjøpestopp, men må gjere nokre unntak når eg skal flytte og treng nye ting i den anledning!

    SvarSlett
  4. Jeg hadde aldri greid det, jeg er bare så altfor flink til å slenge med meg småting som hver for seg koster nesten ingenting, men som til sammen fører til at lommeboken blir tommere enn den bør...

    Kudos!

    SvarSlett