søndag 8. november 2009

"Anna og Klara ønsker dukken din og deg en god reise"

Ensomme meg ble i går reddet av Enya,som lurte på om jeg ville bli med til Oslo. Og det ble jeg selvfølgelig med på! Ikke bare reddet hun meg fra ensomheten og livet som Viggo, men hun viste meg butikken jeg nå har bestemt meg for å gifte meg med. Vi snakker en dansk, mini versjon av ikea bare tusen ganger søtere ting, og Billigere! Ok, det er en ekstrem mini versjon også, men det er da jaggu bare bra :) Søstrene Grenes, er virkelig verdt et besøk!

Fikk her endelig virkeliggjort drømmen om en rød koffert!



 Følte meg som en liten jente som hadde rømt hjemmefra, da jeg vandret Oslo rundt med en rød koffert, sløyfe i håret, og turkise gummistøvler. Føltes i grunn ganske deilig, og kunne være liten og uansvarlig for en stakket stund.

Fra mini ikea, fikk jeg da også kjøpt noe så jeg kunne mini pusse opp rommet, også.

hei hurra, for veggklistremerker!

Har btw gjort avtale med min far, og får nå låne speilrefleksen. Nå skal jeg bli flink! Skal også bli flink i andre ting, så skal derfor gå og øve nå. Håper folk har hatt en god helg!

2 kommentarer:

  1. oo!
    så bra det ble!
    :)

    SvarSlett
  2. søstrene er bare helt fantastiske - dem har jeg elsket siden jeg var bitteliten og på ferie hos familien i danmark - kjempegøy at de også er kommet til Norge:)

    SvarSlett