tirsdag 3. november 2009

Hei og hopp. Bortsett fra å sitte på jobb og fundere over fakturaer fra byggevarelagere som selger produkter kalt Fettnippel, hvor jeg da lurer færlt på hva det er fornoe og hvem som finner på å kalle det noe sånnt, har jeg kommet opp med en pakt til meg selv.

Man skulle kanskje ikke tro det, men jeg har begynt å banne som en gris, eller for å sitere Jørgen: Værre enn en gutt fra byggfag, og da er det tydeligvis ganske ille. Dette må åpenbart gjøres noe med, og da trenger jeg litt hjelp.

Vær så snill og kom opp med noen freshe alternativer, altså med andre ord; Opplys mitt ordforåd, og kanskje også en om jeg glemmer meg og glipper ut med et neinei-ord, gi meg et lite klaps på skuldern og et strengt blikk? Eller enda bedre, gi meg sjokolade om jeg har vært flink!?

Jeg starter fra nå av med å bli ett nytt og bedre menneske!
(I will keep you posted)

1 kommentar:

  1. Jeg dør av fettnippel!!!!

    og du kan jo si som Åshild: "Heite Kjell"

    SvarSlett