fredag 1. januar 2010

Årskavalkade 2009 - del III

Jeg jukser og legger ut siste rest av 2009 den første dagen i 2010. "Her kommer vinter'n", som Jokke så fint sa det.

September:

September startet med båttur og fint vær.


Jeg var med på valgvake for årets stortingsvalg med folk som ikke helt
brydde seg om at det kamera til stede.


Jeg heklet hårbøyle.


Jeg var på spilleseminar og likte å klatre i trær.


Og jeg var på CISV leir hvor vi hadde om mangfold.

Oktober:

Oktober kom og plutselig var alt oransje og rødt og bladene ville ikke være på trærne mer.


Vi hadde og OD-dag på skolen. Mens jeg vasket huset var andre flinke å spilte på konsert.


Jeg var solist på konsert.


Og jeg bytta fra blogg.no til blogspot.

November:

November kom og jeg kjøpte meg fin rød koffert!


Jeg hørte masse på John Olav Nilsen og gjengen.

Desember:

Desember startet med pakkekalender!


jeg spiste mengder av julegodt.


Jeg pakket inn fine gaver.


Og fiolinen har kun vært julepynt denne julen.


Da ønsker ønsker alt godt til alle for det nye året! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar