tirsdag 5. januar 2010

Klumsefrøken.

Det kan virke som ferien min har vært overdreven vill, men neida det er bare jeg som er en smule klumsete. På årets første skoledag dukket jeg opp med en liten avskallet flekk i pannen etter et heftig møte med et stjerneskudd, på selveste nyttårsaften. Jeg har også blåmerke på nesa og har gått i ørska i hele dag etter et fint fall på ski, som resulterte i en liten hjernerystelse. I tillegg smalt jeg også fyrverkeri i øyet på nyttårsaften, men det gikk heldigvis fantastisk bra. Jeg tror jeg fra nå av skal polstre meg inn å gå meg hjelm, for hjernerystelse er det kjedeligste jeg har vært med på noen gang og blåmerke på nesa er ikke så veldig kult. Har ihvertfall nesten en god grunn for at jeg har øvd så voldsomt lite i ferien. eller ikke.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar