torsdag 14. januar 2010

Fine ting.

Noe jeg ikke fikk med meg i forrige innlegg er at Stavanger er en by med mange fine butikker fulle av nips!

Hjem i kofferten havnet:



  • Verdens fineste bokmerker! De er av magnet og derfor også superpraktiske for en lesehest som meg. 
  • Kort fra Blafre. Kjøpt først og fremst derfor, men også som start på mitt nye prosjekt til meg selv; kjøpe et kort på minnerike steder, og skrive en hilsen inni. 
  • En kopp som var så stygg at den var kul, med gamle motorsykler på.
2 første fra ting og siste fra kremmerhuset.

Andre fine ting er denne sangen The XX - Crystlised., som jeg hører altfor mye på om dagen.

1 kommentar:

  1. HAHA :D jeg fikk deg til å høre på the xx!! Jeg elsker den sangen!! og jeg elsker koppen din, jeg kjøpte en med telefoner på :D

    SvarSlett