mandag 14. november 2011

Kulturell overdose.

På en helg har jeg...

... Sett over 30 kortfilmer!

(jeg stemte på denne)
... Vært på seminar med animatøren John Kricfalusi, og sett masse tegnefilm fra 30- og 40-tallet.
... Sett filmen Monsters of Nix av Rosto, hvor Tom Waits har stemmen til en av karakterene.

... Vært på seminar med animatøren Tod Polsen og hørt han fortelle om layout animatøren Maurice Nobel.
... Hørt på  Jan Erik Vold- Dylan på norsk
... Hørt på den islandske forfatteren Einar Már Guomundsson fortelle om litteraturen sin. 


Forrige uke fram til i går var det både Litteraturuke i Sarpsborg og Animasjonsfestival i Fredriksstad, nemlig.  I tillegg jobbes det på spreng med fagfeltets kulturmagasin som jeg er redaktør for, og jeg har lest som en gud på flere bokbloggturneen- bøker, og jobbet med anmeldelser i forhold til det. Pluss at jeg og har jobbet med en kino anmeldelse av Tintin- filmen for skolens nettside.

Phew, jeg har absolutt fått en kulturell overdose, det jeg trenger nå er en haug chick flicks, is og dyna mi.

2 kommentarer:

  1. Oi, for en heftig helg! Monsters of Nix ser skikkelig stemningsfull ut, og jeg er så glad i Tom Waits, så den må jeg bare få sjekket ut. ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Ojsann, mye på ei helg! Men høres kjekt ut :)

    SvarSlett