onsdag 9. desember 2009

Morn.

Hei, synes du det har vært lite blogging i det siste? Ja, som om du virkelig bryr deg mener jeg. Men om du over all forventning skulle ha lurt, så kan jeg komme med denne forklaringen her; Jeg har ikke nett!

I snart en uke nå, har jeg måtte leve meg gjennom daglig stress pga mangelen. Det har nesten vært så ille at jeg har gledet meg til skoledagen, som stort sett består av nettsurfing, uansett! Vel, saken var at vi trodde modemet hadde gått adundass, så da vi fikk bestilt nytt, henta det og satt det opp, viste det seg at det visstnok var internett linja. Jaja, samme hva årsaken er så lenge det blir fiksa på veldig snart.

Aslutter med random bilde.



Jeg fikk den kuleste greia i pakkekalender på skolen!
(gjett 2 ganger hvem som tvang klassen sin til det) 
En disney PEZ med peppermyntesmak.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar