søndag 27. desember 2009

Presanger,presanger,presanger

Endelig, etter altfor mange dager , har jeg rommet mitt for meg selv og endelig er alle julegavene på plass.


Data Bob har fått nye venner, nemlig høytalerne Bjarne og Billy.



Dette er bra når en av julas gaver skal få vist hva det duger til. Kråkesølv- trådnøsting er uten tvil et norskt musikkhøydepunkt fra året 2009! (trykker du på linken kan du høre hele albumet)



Bokhylla har også fått mer å rutte med. Med henholdsvis de to små i midten,
 som er parodier på Harry Potter; 
Barry Trotter and the unnecessary secuel og Barry Trotter and the dead horse av Michael Gerber. Jeg gleder meg.


Filmhylla har feita seg opp med HP og Halvblodsprinsen, Istid 3 og Once. Har du ikke sett sistnevnte må du løpe å se den før du dør av uforklarlige grunner. Stikkord: fin musikk og uforutsigbar.


Jeg fikk søte hansker med knapper på, så jeg kan leke voksen dame. I bakgrunnen skimter du kanskje den nye pysjen jeg har bodd i de siste dagene?

Dette var noen av de fine gavene jeg fikk i år. Jeg er storfornøyd :D Nå er jeg i gang med å grave i fortiden i gamle blogginnlegg og bilder for å skrape sammen en årskavalkade. Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar