tirsdag 1. desember 2009

The Office



Her er 5 gode grunner til at at en dag på kontoret ikke er så ille.

  1.  Varmdrikke-maskin! Ikke noe er som en kopp kaffe, kakao eller te, når jeg holder på å sovne av kjedsomhet.
Selvfølgelig kan man ikke ha et offentligobjekt uten litt svineinfluensa informasjon. 

2. At jeg er mutters alene i Lokalet.
illustrert fantastisk, med dette vakre bildet. 

3.  Jeg kan høre på radio.
jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten P3.

4. Ofte er det noe godt og bite i, og hvertfall i desember!

Hei hurra, for julemarsipan og pepperkaker!

5. At man kan låne andres greier (fordi som nevnt før, jeg er helt alene)

                              
Jepp, noen trasker faktisk rundt i gull-farga crocks med diamanter på. 
Og på kvelden, gjør jeg også det.

Sånn hvis dere lurte liksom, siden både jeg å jobben min er så ekstremt interessante. Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar