torsdag 5. august 2010

Ut på tur. Del 2- London

Da fikk jeg et avbrekk fra jobb og sosialisering og kan derfor endelig dele flere bilder og minner fra ferieturen min. Reisen tok vi med tog under havet, og  vel fremme fikset vi oystercard  og var klare for nok en storby. Fant greit fram til hostelet, som overhodet ikke var så ille som vi forventet. Bayswater er veldig greit for billige hostel altså. Det var et lite tips. Vel, her er bilder.

Vi var på mange markeder og det var så masse fint! Her er vi på Greenvich marked, verdt et besøk! Og om du går litt vekk fra markedet så kommer du, det gjorde i hvertfall vi, til et søtt lite loppemarked. Og der fant vi skatter.

På markedet fant jeg denne herligheten, med den søteste bruksanvisningen jeg har sett! Dessverre produseres ikke filmen til denne kameratypen lenger og ikke har jeg batterier, så vi får se.
Engelske hus og tak og piper er noe av det fineste jeg vet!
Dra til portobello! Det er en utrolig fin gate, med masse butikker av alle slag. Mye vintage. Om du fortsetter hele gaten vil du nå et lite marked, hvor ting er en smule billigere enn i butikkene i gaten.

London var som sagt fantastisk og vi var ute og så på livet noen ganger også. Morro var det! Siste del av ferien blir camebridge, og det kommer så fort jeg kan!


1 kommentar:

  1. Jeg vil stjele ferien din! Det loppemarkedet tror jeg ikke jeg bør dra til :p

    SvarSlett