onsdag 20. juli 2011

litt farge i en grå hverdag


hei, er du kansje på jobb sånn som meg, eller ikke aner hva en skal finne på fordi det regner og alle en kjenner er langt borte på ferie, vel sjekk ut denne siden. åh, scanning og kjedelig jobbting går så mye bedre når jeg har dette å se på og atenke over alle tipsene (og radioresepsjonen på øret så klart, overlevelesesteknikk kaller jeg det).


ja, også har jeg vært på superferie i spania og jeg har masse fine bilder jeg vil vise, men siden jeg er på jobb og det liksom er ferie fordet, havner ting som å sette seg ned foran pcen litt lenger bak i prioriteringen. (også er jeg lat). men det kommer snart! stay tuned.

og sist men ikke minst: GOD SOMMER

1 kommentar:

  1. god sommer og hej synes det er altfor lenge siden jeg har sett deg! (...og nå bort jeg i danmark..) ØYA!

    SvarSlett