tirsdag 26. juli 2011

spania.

i år oppfylte endelig mor utsagnet " neste år drar vi til syden, dere" og turen gikk da til Spania, La Cala, costa del sol. grunnet omstendighetene så har jeg ikke lagt ut ferie bilder før nå, og det er nok like greit, men uansett her er de. det er og godt og se tilbake på dager der man ikke hadde en eneste bekymring. 

så hva gjorde jeg/ vi, der borte i tyrefekternes land?
var mye på stranden.
kastet mye fiskesprett. dette var mitt forsøk...
besøkt et lite marked. 
beundret de fine blomstene og de morsomme trærne. det ene ser ut som en gigantisk annanas!
satt mye på verandaen og spilte yatsy. jeg tapte hver gang.

beundret fasadene. er ganske ivrig på det.

 kjørt til det som er det nærmeste du kommer Afrika.
 vi kom oss ikke til Afrika, men England, Gibraltar.

jeg smakte sushi for første gang. nå vet jeg what the fuzz is all about. kall meg frelst.
observert nydelig netter og morgener. 

og med det var ferien ferdig, og en helt fantastisk ferie var det og. kan ikke forklare hva som gjør at alle de øverste bildene er kornete... tror redigeringsprogrammet har gjort noe rart. beklager det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar