tirsdag 23. mars 2010

Burdeburde



Jeg burde rydde rommet.
Jeg burde pakke.
Jeg burde øve fiolin.
Jeg burde øve piano.
Jeg burde kanskje fortelle dere om filmen jeg så med Jørgen her om dagen
,men den var så fantastisk at jeg ikke finner ord.
Jeg burde i det minste si den het Mr. Magorium's Wonder emporium, og hadde flotte skuespillere, og handlet om alt jeg liker best; Vennskap, magi, fantasi og gleden ved de små tingene, som det å tråkke på bobleplast og å hoppe i senga.
Jeg burde også reklamere for operaen som settes opp av MDD-linja på skolen. Den heter i hvertfall Dido og Aeneas, og har premiere i kveld.
Jeg burde kanskje ikke si at jeg er kjempelei allerede, og blir så sinna at jeg blir helt sliten.
Jeg burde egentlig ha dratt, for ikke å komme fram i akkurat siste minutt.

Alt er ikke bare burdeburde. Derfor har jeg sett på Bernard og Bianca, drukket mange kopper te og heklet blomster. Det er litt deilig med opera allikevel, for da kan man ha lange morgener som i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar