fredag 19. mars 2010

Fredelige Fredag.

I dag har jeg endelig fått frisket opp at rim på denne måten, kalles alliterasjon. Jeg liker nemlig alliterasjon veldig godt.

Jeg har også spist smoothie til frokost, sett på Glee på skolen, og vært på jakt etter en day- planner til en billig penge. Sistnevnte fordi jeg skal bli flink, og smart og organisert og sånn. Og økonomisk siden jeg nå har blitt Babe on a budget, pga alle mine store sommerferieplaner. I Drammen mistet jeg bussen med et minutt, for så å vandre over til biblioteket for å se etter kalender på norli også. Da jeg kom til døren var den selvfølgelig stengt, men med turen over i ypsilon, gjorde det verdt det. Bak den lette disen, var himmelen blå og solen skinte svakt. Det var pent å se på, og det gjorde meg litt glad. Det ble ingen day planner, så livet mitt må være uorganisert bare litt til.

I kveld har jeg sittet litt for mye på dataen, drømt meg bort litt, og fått fint besøk.
Jeg og det fine besøket hadde picnik på gulvet.
Hvor vi snek til oss vin.
Og spiste mislykket brownie rett fra pannen, fordi noe annet rett og slett ikke var mulig. (jeg har tilstått at jeg ikke kan lage mat før)

(Etter langetider (føles det ut som) uten noen spesiell aktivitet her, popper det opp to innlegg på en dag. Nå må jeg nesten roe meg ned, før det kommer outfit bilder her også).

I morgen skal jeg ha en rolig lørdag, hvor jeg skal ligge i sengen og lese bok til langt på dag og være flink og øve fiolin. Ordentlig denne gangen. Så blir det hurra meg rundt og bursdag på kvelden. 
Ønsker alle en god helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar