onsdag 6. oktober 2010

analogt på liksom.

En stund har jeg hatt et objektv til kamaeraet mitt liggende på skrivebordet, og i går så fikk jeg det endelig til å fungere som jeg vil. Dette er superhurra for nå kan jeg endelig ta bilder inne i høstmørket! Det jeg har hatt tidligere, et Nikkor 18 -135 mm, har kun hatt blender ned til 5.6. Nå har jeg 50mm, og blender ned til 1.8. Dette er nerdespråk så kort fortalt er det ganske stor forskjell. Her er noen smakebiter:
Hils på Pappa.
Boken jeg leser om dagen, halvbroren av Lars Saabye Christensen. (Btw, jeg tror jeg elsker Saabye Christensen. ah.)
Småbiter av mitt rom. Må benytte sjansen til å fortelle om figuren man ser på det nederste bildet. Det er en av de fineste gavene jeg har fått! Den heter to like og jeg fikk den av en av mine beste, som også er født på samme dag som meg.
Ehm, ja også et selvportrett sånn helt på slutten. 

 Jeg tror jeg elsker det nye/gamle objektivet, jeg!


Ps. I morgen stikker jeg avgårde på Kings of Convenience konsert! Hurra!


3 kommentarer: