onsdag 6. oktober 2010

Ganske enkelt

I Praha ble det selvsagt noe shopping og det jeg tror jeg annser som det beste kjøpet, må være denne boka. 
 Dette er rett og slett en omtrent ferdig utfylt dagbok, hvor du så kan krysse av på alternativene. 

Alle sidene er forskjellige og forskjellig satt opp, men her har du i hvertfall én. 
Boken kommer i forskjellige farger og på innsiden prøver den å si hva slags person du er på grunn av fargevalget. Ganske morsomt. Synes ingen burde glemme å plystre, i grunn. Eller klemme for den saks skyld. 

Mannen bak er kunstneren og forfatteren Phiillip Keel, som lagde boka som en respons på det å ha så mye å gjøre at man glemmer hva som får en til å smile. Dette synes jeg er en ganske fint gjort og jeg vet at jeg smiler av denne hvertfall! Heldigvisheldigvis finnes det vol. 2 og 3 også, da er det ikke superkrise om man skriver ut denne med det første. 


Besøk simplediary.com og kjøp en du også da vel!

 ps. beklager all skriftendring i det siste, men bloggen lever sitt eget liv litt.

1 kommentar:

  1. Å! Ein sånn vil eg ha! I Paris kjøpte eg ei bok med superfine teikningar der det står kva ein skal gjera (på fransk, så eg må tenka litt òg), for eksempel teikn ein bæsj som flyt i badekaret. Hurra for bøker ein kan skriva i!

    SvarSlett