fredag 5. august 2011

med primus og alt!

Vi rømte vekk en helg; jeg fra min kjedelige sommerjobb, de andre fra sine evigvarende hjemmeisommerferien-dager. Ja, også var det én som bare sto der og tok i mot besøket og tok litt fri fra sin ikke-fullt-så -kjedelige sommerjobb, for å være med sine venner og sin kjære- det vil si meg. Det var så fantastisk, bare se:

 ja, med ordentlig primus og greier!
møtte plutselig en afrikansk dronning
 yours trouly.



 fant en gruve laget av tyskerne under krigen.
 det var så klisjé at jeg bare måtte.



Åshild bestemte seg for å utfoske verden







avsluttet turen med å leke desperant.

Å, alt var bare så fint og bra hele tiden! Dette er uten tvil et av mine beste sommerminner, hva er deres?

4 kommentarer:

  1. Fint :) Men oioi du har ei skitten linse :D

    SvarSlett
  2. Åh, det ser så herlig ut! Så fine bilder du tar :-)

    SvarSlett
  3. jeg liker din "skitne" linse.

    SvarSlett
  4. Uff, jaja hyggelig det da. Prøver å gnikke å gnu, men det sitter godt altså

    SvarSlett