onsdag 4. januar 2012

2012


Året 2012 er i gang og årets viktigste innkjøp er i boks. Dette året er det fint med ting å notere ting i, for dette året kommer det til å skje en hel del. Dette er året Eirin ikke har noe valg, men er pent nødt til å bli voksen. Jeg skal nemlig søke på studier, og bare det er ganske vanskelig, og må så finne meg et sted å bo, og det vil si flytte ordentlig ut hjemmefra. I tillegg skal jeg jo faktisk begynne på et studie og gjøre alt som hører med til det. jeg synes det virker voldsomt voksent og skremmende, men jeg tror vel egentlig det er både greit og kanskje på tide. Tenk, jeg blir 20 om bare litt over en måned!
Uff, dette blir et stort og begivenhetsrikt år, men jeg er flink til å overdrive, så det går nok helt greit. Krysser fingrene for det hvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar