mandag 9. januar 2012

noen glimt fra året som gikk

Året 2011 fylte jeg 19 år, det var også året hvor mye nytt og spennende skjedde for meg. Her er noen av høydepunktene fra mitt 2011:

 
  •  Helt i starten av året spurte denne herremannen om han kunne få kalle meg kjæresten sin.
  •  Jeg var i Stavanger og feiret bursdagen til en god venn. I tillegg til at det var veldig stas, er Stavanger er en av de fineste byene jeg vet om!
  •  Jeg var på kjærestetur til Stockholm og gamla stan, og det var supertrivelig!
  •  Jeg var russ med alt det innebærer.
  •  Dette året måtte jeg også ta farvell med den herlige musikklassen jeg har gått i de siste 3 årene. Det var veldig trist, men vi rakk å ha en kjempefin avskjedsmiddag sammen før det var takk og farvell.
  •  Sommeren startet med en uke på hytta til sås 
  •  Var 10 herlige dager i Spania med Mor, Søss og herremannen.
     
  •  Var på verdens koseligste telttur i Nevlunghavn.
  • Dro på Øyafestivalen for å jobbe som frivillig og se mengder bra konserter, og opplevde i tillegg hvordan det er å bo fire stykker på en liten studenthybel.
  • Jeg pakket sammen tingene mine for å flytte hjemmefra.
  • Også begynte jeg folkehøyskoleåret på Skjeberg Fhs på linjen kultrujournalistikk. Her var jeg så heldig å støte på blant annet disse dyrene!
  •  Også ble jeg redaktør for kulturmagasinet og var fotograf på min første ordentlige sak. (er sikkert litt forskjellig hva man definerer som en ordentlig sak, men for meg var det ganske big deal)
Og det var alle høydepunktene! Det har selvfølgelig vært ting dette året som ikke har vært så bra, men foretrekker å se tilbake på de tingene som har gjort meg glad, framfor de tingene som gjør en trist.  Men generelt har jeg hatt et veldig bra år og er nå veldig spent på hva det nye kan bringe av høydepunkter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar