tirsdag 24. januar 2012

Siden sist

The Night Before Christmas

Siden sist har snøen endelig kommet til skjeberg, og jeg har fått brukt sameskoa og selbuvottene på en gang.  Jeg har skrevet min aller første feature-artikkel, og var derfor på kino alene og så Hysteria, forøvrig en bra film syntes jeg.(Tenkte å legge ut den artikkelen snart også). Jeg har vært syk og sett mye scrubs. Jeg har begynt å strikke på en jordbærlue, du vet sånn alle hadde på barneskolen, og kan ikke vente til den er ferdig så jeg kan vandre rundt som en liten jordbærfrøken. Jeg har hatt Mafiahelg på skolen som innebar mengder med mafiafilm og en dag utkledd som en ekte gængster. Og kanskje best av alt var jeg på en fantastisk konsert med Team Me. Åh, det var ubeskrivelig!

Hva har andre folk gjort i det siste? 



2 kommentarer:

  1. åh så masse fint! jeg. har. vært i københavn for litt siden. og startet på skolen igjen. og.................. sånt :))

    SvarSlett
  2. i det siste har jeg vært med venner, kjæreste, sett favorittserier og holdt på med søknad til london :)

    SvarSlett