mandag 22. februar 2010

Mandagsbarn.
































I dag starter man  innlegg med randombilde av en blomst. En blomst jeg fikk til bursdagen min. Når man får blomster og vin i bursdagsgave, da er man voksen! 








I dag har jeg ukesjubileum på voksentilværelsen.









I dag hører man på quartet i a minor for klaver og stryk av Mahler.









I dag har man vært på kinodate med far. En forsinket 50års gave. 









I dag har man skjønt at man er musikkelev, da det som plaget mest på kinofilmen var det elendige hovedtemaet med masse dissonanser, bare fordi "sånn er det i skumle filmer"...









I dag har man jobbet fra 8 til 16, selv om det er vinterferie og alle andre sover lenge.









I dag skulle man ha øvd, men lar spotify gjøre det i stedet.









I dag snakker man om seg selv i tredjeperson. Akkurat som Herman, som mister håret.









I dag legger man seg tidlig fordi man har en jobb som venter. 






i dag har man også fått litt inspirasjon fra andre blogger, om at kommentarer er fint. men jeg sutrer ikke. bare hinter.











I dag sier man til slutt natta til alle og enhver! God Natt.

I dag har også blogspot en dårlig dag, for plutselig blir det monstermellomrom mellom alle punktene, uten at jeg kan fiske på det...

2 kommentarer: