fredag 14. mai 2010

Bare rabbel.

I dag er en rar dag. Hvorfor vet jeg ikke. Ute er det vår og sol og faktisk litt varmt, men inne på rommet mitt er det høst. Her hører jeg på fin høstmusikk i form av Moddi, Devendra Banhart, Ray Lamontagne, Phosporescent og mer, og jeg unngår matteboka som best jeg kan. Den ligger oppslått på gulvet, med maskaratåreflekker i, og skriker at jeg må forberede meg til eksamen, men det er så vanskelig, og fordi jeg er et dårlig menneske snur jeg meg bort fra den og leter meg fram til nye blogger i stedet. Folk rundt om kring er så interessante og det er så deilig og kunne rømme litt bort bare.

For første gang på det jeg kan huske skal jeg, og jeg ønsker det også, tilbringe en dag helt alene. Og attpåtil en fredag. Jeg blir nesten redd, men jeg orker ikke mennesker i dag. Jeg skal høre på musikk høyt, og jeg skal spille playstation, for plutselig gikk det opp for meg at det egentlig er veldig morro. -Og jeg skriver morro med to r'er i full visshet om at det egentlig bare skal være en, men det ser så feil og energiløst ut. Og morro har energi. Og jeg vil egentlig se alle sesongene av skins på en gang, men jeg har de ikke og internettet er tregt og episodene bare buffrer.

Å æsj, jeg kan ikke lage kaffe en gang. Kjøp meg en kaffetrakter noen? Gjerne en rosa.

Jeg har også hatt leteaksjon etter et kamerabatteri. Minn meg på at det ikke er lurt og legge det løst i en veske, for så å klatre opp på en gravemaskin og slenge med armene.

Og jeg rabler bare fordi jeg, som sagt, er i et rart humør i dag.  Og bilder, det har jeg visst ikke.
Ha en fin helg da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar