mandag 28. mai 2012

om å rømme litt og krysse fingrene

i det siste har alt som har stått i hodet mitt vært bekymringer omkring jobb og leilighet til høsten, derfor var det fryktelig deilig å kunne glemme alle sorger og bekymringer ved å rømme avgårde sammen med herremannen for å nyte solen.
 (er så sykt sint for at den veska ikke er min)
først testet vi parkliv før vi besøkte festningen, og jeg syntes det var superfint og flott med utsikt over alle båtene. også is på aker brygge, da så klart.
på et bittelite bokmarked fant vi en kokebok for barneskolen anno 1919. veldig sjarmerende med sine oppskrifter på fløyelsgrøt og andre delikatesser.
 og vips var man i båt, og sjøluften, solen som prikket kanskje litt for varmt på skuldrene, krabbefisking, selvlaget cosmopolitan, mgp, og grillmat gjorde så de siste restene med stress forsvant. og godt var det, for i lange tider har den fysisk tynget meg ned og gjort meg til en ustabil ball. men nå går det gradvis oppover. i tillegg til all solen og varmen den siste uken, har jeg i dag sendt søknad på drømmejobben som jeg fant ved en tilfeldighet, og i morgen får jeg vite om leiligheten jeg vil ha,blir min. Vi krysser fingrene for at jeg får i pose eller sekk, for jeg er fryktelig dårlig på å ikke vite.

2 kommentarer:

  1. Å nye det fine været hjelper mot nesten alle typar bekymringar. Tenkjer alt for mykje på å skaffe leiligheit til hausten, men etter fine dagar i sola flyr bekymringane vekk!

    SvarSlett
  2. Kryss kryss! Eg syns du skal få i pose og sekk og kake.

    SvarSlett