tirsdag 13. desember 2011

luke 13 - Burde du le av dette?

I dag er det 13. desember også kjent som Lucia- dagen. Jeg startet dagen koselig med lussekatter og kakao, noe jeg mener alle burde gjøre i dag! Etter en meget hektisk skoledag (mer om det senere), blir det derfor ikke så voldsomt høykulturelt i dag, men rett og slett litt god og slem humor. Beklager, men jeg synes slem humor er ustyrtelig morsomt, og det beste eksempelet jeg har sett så langt finner du i denne boken:


og så en dedikert til høytiden vi nærmer oss:
Jeg kan nevne at jeg ikke tok med de groveste nå, men at det er en hel del verre ting. Og husk, at det er meningen det skal være morsomt. Så lite morsomt at det blir morsomt, skjønner? Uansett ønsker jeg dere en fortreffelig Luicia-dag, med feiring eller ei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar