mandag 19. desember 2011

luke 19 - Scrubs

Jeg har referert til serien som min baby før, og det er ikke uten grunn, for måte på til fantastisk morsom, koselig, rørende, men aller mest morsom serie, har jeg ikke vært borte i før.

                                                                                                                                                kilde

Denne serien har gått på tv2 på dagtid så lenge jeg kan huske, så det er nesten umulig at du ikke har sett en episode eller to før, men om du ikke har det kan jeg fort fortelle at det er en sykehusserie som tar for seg livene til, i hovedsak, 4 "interns", praksisstudenter eller noe sånt, på sykehuset Sacred Heart. Selv om det er en sykehusserie er den så langt fra Grey's anotomy og Akutten som du kan komme. Serien har vart i 9 sesonger og ble ferdig i 2010.

Bortsett fra hovedrollekarakteren J.D, spilt av Zack Braff, er karakteren Janitor, spilt av Neil Flynn, en av mine favorittkarakterer i serien. Ekstra morsom blir han når man vet at han omtrent aldri bruker manus, men bare improviserer det han gjør!


Noen ganger skulle man tro serien bare besto av en serie morsomme sketsjer og her er noen favorittscenener:






Scrubs er perfekt avslapning, og hva er mer perfekt i jula enn avslapning? Jeg har  ihvertfall planene klare. Jeg og min Scrubsboks. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar