lørdag 10. desember 2011

nok en kalender

Jeg er faktisk så glad i adventskalendere at jeg har bestemt meg for å lage min egen, og siden jeg lever etter bedre sent enn aldri-prinsippet, er det helt greit å starte kalenderen den 10. desember. Siden jeg går kulturjournalistikk og er såpass interessert i diverse kulturformer som jeg er, vil dere få servert én kulturell anbefaling hver dag fram mot jul. Blir ikke det fint?

Jeg starter kalaset med å anbefale et kulturelt TV-program, faktisk.
Filmbonanza Et veldig bra program der man får med seg filmnyheter, intervjuer med diverse filmfolk, reportasjer av diverse slag, samt artige kåringer. Og om du setter pris på ufrivillig morroheter, er det skøy å følge med på bevegelsene til programlederen og det faktum at han omtrent aldri blunker.

Programmet er produsert av NRK og det fine med NRK er at omtrent alle program ligger ute på nettet. Her finner du alle episodene fra høsten 2010 fram til i dag. Hurra.

bare hyggelig med en kommentar om det settes pris på en slik kalender.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar